Pre prvých 39 inzerátov cena kompletných služieb len za 39 EUR!

SPÄTNÁ VÄZBA A VYHODNOTENIE PONÚK OD ZÁUJEMCOV

2/2/2018, Administrátor
SPÄTNÁ VÄZBA A VYHODNOTENIE PONÚK OD ZÁUJEMCOV

Prvú obhliadku už máš za sebou. Teraz čakáš, kým sa záujemca ozve. Čo však robiť, ak takáto situácia nenastáva? Ako reagovať, aby si záujemcu neodradil alebo si sa naopak nestal obeťou nejakých vyjednávacích trikov? Tu nájdeš scenáre k rôznym situáciám, ktoré môžu nastať spolu s radami a tipmi, ako sa zachovať.

Záujemca nereaguje

Pri väčšine záujemcov už pri prehliadke rozoznáš, či o kúpe nehnuteľnosti budú vážne uvažovať alebo nie. V prípade, že záujemcovia nereagujú dlhšie ako dva dni po prehliadke bez toho, aby ťa o tom informovali vopred, na 99 % už s nimi nepočítaj.

Aby boli obhliadky efektívne a predaj nehnuteľnosti úspešný, je potrebné odpozorovať od záujemcov, čo im na nehnuteľnosti vadí, prípadne čo im chýba. Vďaka takýmto informáciám môžeš prispôsobovať ponuku a urýchliť tak predaj.

Záujemca požaduje zľavu

Ak máš veľa záujemcov o obhliadku, ktorí sa navyše vzájomne stretnú vo dverách, na predajnej cene trvaj. Znamená to, že čas, kým nehnuteľnosť niekto kúpi, nebude dlhší než pár dní.

V prípade, že máš menej záujemcov o obhliadku s veľkými časovými odstupmi, je na mieste zvážiť úpravu ceny alebo zľavu pre záujemcu, ak o ňu požiadal. Výška zľavy záleží na tom, koľko záujemcov už bolo na obhliadke, ako dlho je nehnuteľnosť v ponuke a aký je vývoj jej návštevnosti.

Ak záujemcovia na obhliadky vôbec nechodia, je chyba v cene. Prehodnoť preto jej výšku.

Chceš sa poradiť o predaji tvojej nehnuteľnosti? Kontaktuj nás na podpora@jarealitka.sk

Zdieľať s priateľmi

Posledné príspevky

Tento web používa súbory cookies za účelom skvalitnenia služieb.
Rozumiem
Upozorňujeme našich klientov na nové znenie obchodných podmienok, ktoré nájdete tu