Pre prvých 39 inzerátov cena kompletných služieb len za 39 EUR!

KRÁTKA CASE STUDY – pán Bohuš

9/23/2019, Administrátor
KRÁTKA CASE STUDY – pán Bohuš

Klient, pán Bohuš, na náš portál www.jarealitka.sk pridal do ponuky na začiatku apríla 2019 svoj dom. Chcel ho predať, pretože bol pre neho s manželkou zbytočne veľký.

Každú ponuku od našich klientov s nimi hneď na začiatku dolaďujeme (cenu, adresu, text, fotky) a radíme im, aby zverejnili čo najviac fotografií a informácií, čím si zabezpečia relevantných záujemcov.

CHYBA 1

Pán Bohuš napriek odporúčaniam ponuku domu pridal bez fotky a bez adresy (vraj aby ľudia nekomentovali nehnuteľnosť a aby mu tam ľudia nechodili obzerať). Ostali sme len pri ilustračnej fotke. Prvé dni ho nikto nekontaktoval a ľudí inzerát nezaujímal. Následne sme znižovali cenu na pokyn pána Bohuša o niekoľko tisíc eur. Potom klient nastavil cenu dohodou aby tak podľa neho „nalákal“ záujemcov. Keď ho aj začali kontaktovať, tak nie s tým, že chcú obhliadku, ale s tým, že chcú fotky a vedieť cenu. Následne nám pán Bohuš oznámil, že chce inzerát zrušiť, lebo mu tam chodia iba divní ľudia bez peňazí.

RIEŠENIE CHYBY 1

Po týždni nás pán Bohuš poprosil o obnovenie inzercie s tým, že doplnil fotky, upravili sme text, cenu sme nastavili na pôvodnú úroveň, pretože bola trhovo konkurenčná a zľava nebola potrebná. Dal na rady, ktoré sme mu hovorili hneď pri pridávaní inzerátu. Bohužiaľ sme medzitým stratili 3 mesiace.

CHYBA 2

Následne prišli obhliadky relevantných záujemcov, a do týždňa sa našiel taký, ktorý prejavil záujem o kúpu (podmienka bola aby najprv predal svoju nehnuteľnosť). Klient nás informoval s tým, že chce vypracovať zmluvy. Navrhli sme mu rezervačnú zmluvu, kým si záujemca nedokončí predaj svojej nehnuteľnosti. Odporučili sme mu zloženie rezervačnej zálohy, aby to brali obe strany vážne. Čo odmietol, že záujemcovi verí lebo pôsobí seriózne. Inzerát sme dočasne stiahli z ponuky. O 3 týždne pán Bohuš volal, že záujemcovi naletel, že prestal komunikovať, vraj mu predaj jeho nehnuteľnosti (čo bolo podmienkou kúpy) až tak neponáhľa.

RIEŠENIE CHYBY 2

Inzerát sme opäť aktivovali. O 3 dni sa našla nová záujemkyňa. Klient nás hneď kontaktoval aby sme mu poradili a vypracovali všetko potrebné k predaju. 

HAPPY END

Zmluvy sme vyhotovili podľa odporúčania, najprv rezervačnú zmluvu a potom kúpnu zmluvu. Predaj prebehol hladko. V auguste 2019 bol dom predaný. Klient ušetril 5000€, ktoré pýtala pôvodne RK ako províziu. 

Zdieľať s priateľmi

Posledné príspevky

Tento web používa súbory cookies za účelom skvalitnenia služieb.
Rozumiem